dimecres, 14 d’octubre de 2009

Ja torno a estar per aqui!


Bueeeeeeno, desprès d'unes setmanes d'increible stress amb el nou cole, els primers exàmens, gent nova, professors nous...per fi començo a trobar el ritimillo.

Per als companys kendokas sento dir que d'ara endavant nomès podré entrenar un dia a la setmana ja que per horaris em serà impossible assistir-hi u.u. Espero que aquests mesos passin ràpid per poder entrenar el meu parell de cops pet setmana. Si intento treure'n lo possitiu de tot aixó és que els dimarts que entreni aniré a mort ( esteu avisats/ véase foto ) per treure el que porto a dins, dimarts i dijous en un sol entrenament.


Per altra banda estic nerviós perquè el dia 31 m'estreno com a Dj en la peva primera sessió i aviam que tal va...espero que tot vagi bé i la gent s'animi força =)

3 comentaris:

  1. Molta sort en la teva etapa com a DJ.
    Pel que fa el kendo millor això que res, estarem preparats.

    ResponElimina
  2. Espero q la retourné als examens i cole hagi estat suau i tinguis més èxit que la coca-cola. També et desitjo el millor com a DJ, si bellugas la platina com el Shinai faràs ballar a tothom(inclús a maldestres com jo). Molta sort! i sobre el Kendo com fiu en Kendolechon...estarem preparats i serà un honor i un goig compartir gigeikos amb tu

    ResponElimina